Anis

כוכב האימון-קואוצינג של ANIS

אניס | כל אחד כוכב

תהליך אימון חרום  מטפלים עיקריים בריאות לבחירת קריירה לקשב וריכוז לזוגיות לפנאי *

אימון | לבחירת מסלול קריירה |
לימודים | עבודה

יש לך התלבטות רצינית בבחירת תחום לימודים או קריירה?
תהליך אימון לבחירת מסלול לימודים / קריירה, יסייע לך לבחור בתחום שהכי מרגש אותך והכי קרוב לליבך. תוך מספר מפגשים, הכל יהיה ברור מאד.

מה אני אלמד? | זו שאלה שיכולה להעסיק מאד את מי שמתכנן את חייו בתחילת הדרך כבוגר, ובשלבי חיים שונים.

מסלול קריירה שכדאי לי | בעזרתי, המאמן-קואוצ'ר שלך, תוכל לברר תוך מספר מפגשים מהו מסלול הקריירה הכי מתאים לך ושיביא אותך להישגים שאתה מצפה, מבחינה אישית וכלכלית, לחיים מלאי עניין ויציבות.

תהליך אימון-קואוצ'ינג יסייע לך לבחור בתחום הלימודים שהכי מרגש אותך והכי קרוב לליבך.

בחורה חושבת מה ללמוד
אימון לבחירת מסלול קריירה

אני בין עבודות | אני אסייע לך בעזרת תהליך אימון-קואוצ'ינג לעבודה, לצאת ממצבים של תקיעות בחיפוש עבודה, ובמציאת מקום העבודה שהכי מתאים לנתונים המקצועיים והאישיים שלך.

אני רוצה להגיע לעמדת מפתח בתחום העבודה שלי | תהליך אימון-קואוצ'ינג יכול גם לעזור, ולסייע לך בתכנון ארוך תווך של ההתקדמות המקצועית שלך, על מנת לטפס לתפקידי מפתח בקריירה שלך ומה אתה צריך לעשות על מנת להגיע לעמדות שאתה רוצה להגיע אליהם.

 

בניגוד לשיטות אחרות, כמו יעוץ לימודים, שמסתמכות על נתוניך הלימודיים; פרטים שטחיים עליך, ואחר כך אומרים איזה מקצועות יתאימו לך.

בתהליך אימון-קואוצ'ינג, אין מייעצים כלל למתאמן. הכל בא מהמתאמן עצמו, מכיוון שהוא המומחה הכי גדול לחייו, כל הידע כבר נמצא אצלו, והמאמן-קואוצ'ר, עוזר בחשיפת הנתונים האישיים ברובד הכי עמוק של אישיותך, בעזרת שאילת שאלות ממוקדות. שאלות אלו מתניעות לפעולה בתהליך של ברור וחיפוש. כך שבסוף התהליך, המתאמן ידע בעצמו ובביטחון מלא, מהו התחום המקצועי שעליו ללמוד ולהתמקצע בו, זה שיעסוק בו חלק גדול ועיקרי מחייו.

תהליך אימון-קואוצ'ינג יסייע לך לנווט את חייך ולהשיג את מטרותיך בתהליך קצר מועד של כ-12 מפגשים, עם ליווי צמוד שלי, תמיכה והנחייה, והקשבה מלאה לצרכיך. כך תוכל לממש את חייך בצורה טובה ושלמה יותר ולחיות חיים מאושרים יותר.

אניס-קואוצ'ינג חושבת גם על נוחות המתאמנים בכך שמפגשי האימון האישי מתקיימים אונליין דרך זום או גוגל מיט או דומיהם, דבר שמותאם לחיים המודרניים, נוח ונגיש יותר, חוסך זמן רב וצורך בסידורים מיוחדים ונסיעות.

קיום של מפגשים פנים אל פנים יהיו רצויים ואפשריים בהתחלה ובסיומו של תהליך האימון וכמובן ניתן יהיה להיפגש עוד אם אתה רוצה בכך וזה תורם לך.

*סודיות מובטחת בכל שלבי תהליך האימון-קואוצ'ינג.